Wednesday, 7 December 2011

SEGMEN | JOM TAMBAH FOLLOWER





Assalamualaikum buat semua. Saya ni masih baru dalam dunia blogging. Ini lah masanya untuk saya mencari ramai kenalan dalam dunia blogging ini.

Insya Allah saya akan cuba follow semua peserta segmen ini. Harap juga cik Lulu Caldina dapat promote blog saya yang baru ini..

Hehehehe.. Salam perkenalan buat semua ya

14 comments:

  1. gudluck k..=)

    jom baca kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

    ReplyDelete
  2. tapi kalau di tengok macam lama sudah tu dalam dunia blog nie..cantik2 hiasan blog tu...heheheheh

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum cikgu....selamat bersegmen yer...moga mendapat ramai lagi kengkawan di alam maya ini...:)

    ReplyDelete
  4. salam maszull...sy bukan cikgu..madil je yg cikgu tu..sy police officer..area jb..hehehehehe..tul tu maszull nk cr kwn ramai2 x nk cr musuh...hehehe

    ReplyDelete
  5. slm kenal. sy pun dri segmen yg sme. bru bls jejak awk aritu. follow sni.

    ReplyDelete
  6. ok thnks najwa....hope u fine ok....thnks coz sudi jd rakan blog..hehehhe

    ReplyDelete
  7. salam ziarah dr segmen yg sama..
    p0lis???
    PAGI TUAN!ekeke

    ReplyDelete
  8. lubly>salam kembali..alah besa2 jak bah tu..bkn apa sangat keja tu...janji dalam sektor kejaan kira terjamin la jgk..heheheehe....salam kenalan jgk lubly..

    ReplyDelete
  9. salam singgah dari segment yang sama. jum follow2:) btw, such a nice blog tau :)

    http://sweettedy.blogspot.com/2011/12/jom-tambah-follower.html

    ReplyDelete
  10. datang dari blog akak lulu dalam segmen yang sama..
    ---->> http://ovestory313.blogspot.com/2011/12/jom-tambah-follower.html
    jom ke blog syieda...



    salam kenalan
    Syieda™

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum, saya datang ziarah dari segmen Blog akak Lulu .. Jangan lupa hit saya balik yaa.. :D

    Ajeyy Rawk

    ReplyDelete
  12. syieda:thnks coz jd member blog sy....

    ReplyDelete
  13. ajeyy>salam ok nt sy add awk...br berjinak2 dlm blog nie,lom pandai sgt...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...